06 вересня 2022 року для педагогічних працівників ЗП(ПТ)О з восьми регіонів України, які є учасниками інноваційного віддаленого кластеру «Електроімпульс», що проводять педагогічний експеримент із теми «Забезпечення якості підготовки майбутніх фахівців електротехнічного профілю в навчально-практичних центрах закладів професійної (професійно-технічної) освіти» проведено вебінар «Маркетинг і логістика інновацій в професійній освіті».
Учасників привітала Катерина Мірошниченко,президент ГО «Всеукраїнська асоціація працівників професійно-технічної освіти» (ВАПП), співголова Консультативної ради кластеру «Енергоімпульс».
Спікери вебінару: Марія Братко, професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент; Лариса Сергеєва, завідувач кафедри професійної і вищої освіти Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор; Валерія Докторович, заступник директора з навчально-виробничої роботи Сумського вищого професійного училища будівництва і дизайну, доктор філософії; Катерина Мартиненко, методист Криворізького професійної гірничо-технологічного ліцею, аспірант кафедри професійної і вищої освіти ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України.
За програмою вебінару для учасників і.в. кластеру "Електроімпульс" д.п.н., проф. Лариса СЕРГЕЄВА презентувала виступом основи теорії і практики нової та перспективної науки - педагогічної логістики, зробила акцент на ролі педагогічної логістики у забезпеченні якості освітніх послуг, продемонструвала результати педагогічного експерименту на базі НМЦ ПТО у Чернівецькій області (директор Світлана Микитюк) (наказ МОН України від 21.05.2019 № 693 «Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики»).
Модератор ‒ Тетяна Стойчик, заступник директора з навчально-виробничої роботи Криворізького професійної гірничо-технологічного ліцею, доктор педагогічних наук.